Kızlar bebeğim 3 ay 25 günlük doğduğundan beri ağlıyor çok şükür sağlıklı şikayet etmek istemiyorum ama ben çok yoruldum yatıyor ağlıyor kalkıyor ağlıyor emiyor ağlıyor mama yiyo ağlıyor sürekli ağlıyor uykuya direniyor meme emmeye aç olduğu halde direniyor hani burda okuyorum atak haftasında oluuomuş çocuklar böyle benimki sürekli böyle hiç düzelmedi bir önerisi olan yada bebeği benim gibi olan var mı hiç bir yere gidemiyoruz kimse gelsin istemiyorum rezil oluyoruz her yerde oyun halısı aldım dönüp bakmıyor bile ne oyuncak ne konuşma sürekli ağlama halinde uyutmak için bir saat uğraşıyorum bağıra çağıra uyuduğu ya yarım saat yada yerine koyarken kalkıyor