Hazalbebis hafizebihanim anladım doğum anında zorlanıyor kemikler kalça anüs bel. Zamanla düzeliyor 40 ın çıkana kadar sabret tamamen o zaman iyileşiyorsun hala ağrı vs olursa doktora git tabi
esracck hafizebihanim normal canım ben 5 aylık oldu bebeğim hâlâ bazen WC de ister istemez hissediyorum o gerilmeyi
lohusaserbeti hafizebihanim 40 çıkınca gerçekten insan değişiyor. Sanki hiç doğum yapmamış gibiyim şuan herhangi bir etkisi kalmadı
hafizebihanim lohusaserbeti ay ne guzel , benmi acaba cok erken iyilesmeyi bekliyorum diyorum kendime