Kardeşim 1 yasinda klipsli sünnet oldu ve yapışma oldu yapışan yeri sürekli kireç topladi kireç toplayan yer bu sefer iltihap topladi pipisi morardi ve 3 yasinda tekrar müdahale edilerek yapışan yeri açtılar iltihabi akıttılar bi süre düzeldi sonra tekrar aynı olay yaşandı 5 yaşında tekrar kireçlenme oldu yine kireclenen yapışan yer açıldı ayni müdahale yapıldı doktor yani 3 kez sünnet olmuş gibi birşey oldu o acıyı cekti en son doktor bile söyledi neden bu çocuğa klipsli yontem tercih ettiniz dikisli en sağlıklı olan denildi oglum var şimdi 1 yaşında bende dikişli yontem tercih etmek istiyorum yani klipsli pişmanlıktır kuzenlerimin çocukları falanda klipsli hepsinde yapışma oldu birde çok ünlü bir doktora yaptırdılar sunnet için baska sehire gittiler ama olmayınca olmuyor canım