tugbafatih Hacer-berra devlet Hastanesi’nde uyuz değil dedi 2 ay geçmek bilmedi kaşıntılar özele gittim uyuz olduğumu öğrendim iyi bir doktora görünün geç kalmadan
berkcanveannesi36 tugbafatih ivermectine kullanıyorum hap bugün son kweleda da losyonu kullanıyorum bide geçmiş olsun çok kötü birşey 🙏😓
eceliko Hacer-berra osman gönülal youtube da videosu var bi izleyin isterseniz. uyuz la ilgili fikir verir
Marsila Kızlar ben de uyuz oldum Allah için bir fikir verin ne yapabilirim doktor karışımı bir işe yaramıyor ya 3 gün kullandım yıkadım iyice arttı kaşıntı kızarıklık yeni yeni bir şeyler çıkıyor