Kızlar ben tam 45 gündür ara ara kaşınıyorum ellerim bazen vücudum ama hiç bir şekilde döküntü gece kaşıntısı yok bu aralar da bakıyorum ara ara vücudumda bazı yerler kaşınıyor ve kabarıyor sonra yine geçiyor ne olabilir uyuz mu çok sıkıldım artık doktor uyuz değil dedi ama ben kafaya taktım uyuz olanlar nasıl başladı anlatır mısınız