benoyleuygungordum___ inşallah büyüdükçe bu sekilde biseyi kalmaz bu sekilde düşündüğüm için kendime kızarım. Ama bende çok yıpratıyoruz kendimi tekrarlayan hareketlerini gördükçe, sesleniyoruz ismine bakmıyor, gözümüze bakmıyor aynada kendine bakmaktan hoşlanmıyor 😞😓