Merhaba ;
8 aylik oğlum ellerini havaya kaldırarak gel gel yapiyor iki elini sürekli aynı andada ayaklarını çeviriyor bilekten yaklaşık 1 aydır bu şekilde goz temasi vana göre kısıtlı emzirirken yakindan bakmıyor kaçırıyor gözlerini ama uzaktan bakıyor ama emin olamıyorum, hala ismine dönüp bakmıyor. Baba ,aba diyor çok nadir emekle girişimi olmadı yürütmeye biz destekleyerek öğretmeye çalışıyoruz. Oyuncaklara uzanıyor istediğini bir elinden diğer eline geçiriyor agzina götürüyor yabancıların yüzüne bakıyor ama kulağına mi saçına mi emin olamıyorum gülmesi biz guldurunce var kendi kendine gülmesi az ,aşırı sakın bi cocuk içim içimi kemiriyor ,bunun için cocuk Nöroloji doktoruna gittik eeg ,emar ,psikolog ,ve metabolizma doktoru gördü eeg temiz ,emar temiz , psikolog ergo terapi almamızı önerdi ama şu sebepten diye bir sonuç yok görenler çocuğun bi şeyi yok diyor ama gün içerinde ben takip ediyorum ve biseylerin eksik olduğunun farkındayım bu sekilde durum yaşayanlarıniz var mı varsa cevap verirseniz sevinirim