Sevval1507 töbe ilk kez duydum bunuda.oturma gelişiminin bir parçası yürümek gibi eğer bebeğiniz hazırsa onu desteklemeniz gerekli ben 4.ayına girmeden oturtuyordum. kucagımda alıştırmıştım snra yerde mama sandalyesinde oturtuyordum doktor hazırsa başla demişti 6.ayda kendi başına otururdu