Sevval1507 Ya kızlar kız bebeklerin daha geç oturtulmasi gerektigini duydum geçen gün. Sebep olarak da rahim gelişmiyormus böyle birşey duydunuz mu hiç ?
ElisaMom_ Sevval1507 kimden duydunuz ben hiç öyle bişey duymadım, kızımı da 5 buçuk aylıktı oturtmaya başladım
benaslindayohum Sevval1507 bende tam tersi erkeklerin geç oturtulması gerektiğini yürüteçte çok tutulmaması gerektiğini falan duydum testisleri ezermiş erkek çocuğum olmadığı için araştırmadım
Lina099 BerraLinamm merhaba benim kızımda 1 hafta sonra 4 aylık oluyor hoc yatmak istemiyor sürekli kendini kaldırıyor ne araliklarla oturtuyorsunuz bi zararı olmaz dimi mama sandalyesinde desteksiz duruyor 😊 hemen alıyorum sonra bise olur die
Sevval1507 ElisaMom_ inanmadım zaten çocuğumu takip ediyorum yapabileceği şeyleri önceden tespit etmeye çalışıyorum sadece sizde böyle birşey duydunuz mu diye sormak istedim cnm
tineanigra Sevval1507 oturma kas gelişimi ile alakalı doktor rutin kontrollerini yaparken oturmaya hazır olduğu zamanı söyler ki bebekte kendini belli eder zaten. Yok kız erken oturmaz oğlan geç yürümez falan hurafe
Lina099 Sevval1507 inanin bilmiyorum ama 6 aylık olacak yavaştan destekli oturtabilirsiniz die dusunuyorum