glstnbln tam bi dönme olmadı birazda kedimi pek riske atmak istemiyorum o yüzden hâlâ uyanır uyanmaz emziriyorum, emmek istemediğin de asla zorlamıyorum genelde az emiyo ve doymuyo hâlâ mamayla destekliyorum. Bizim 3 aylıkken başladı meme reddi arada 2 defa geri döndürdüm bu üçüncü dönüşü şuan 5 ay 15 günlük. O dediklerimdeb farklı bir şey yapmadım zaten psikolojik olarak sağlam kalmak bile başarı bazen o yüzden üzmeyin kendinizi dua etmeye devam edin inşallah döner hiç belli olmuyor bu folik asit bebelerine