glstnbln ben 2 ay uğraştım meme reddi ile hiç pes etmedim hep çabaladım ama bu süreçte aç bırakmadım mama takviyesi ve sağım yaptım. Bir ara biberonu çok seviyordu sonra kaşıkla vereyim dedim içmedi öyle enjektör ile verdim ama onunlada bitmek bilmiyor o kadar sabredemedim. Biberonla devam ettim aç kalmasından iyidir. Yatarak emzirmeyi deneyebilirsin, uykudan uyandığın da ayılmadan direkt emzir ben hep öyle yaptım kabul ettiği zaman da oldu etmediği zamanda ama hep verdim, bebeği yere yatırıp üzerine eğilerek emzirdim, beraber duş aldık, gece yanımda göğsüm açık şekilde yatırdım kokumu alsın iyixe diye. Çok zor ama pes etme mamaylada büyüyebilir ama sen elinden geleni bi yap olmazsa için rahat olur en azından. Benim şuan sğtüm yetmiyor mama ile destekliyorum. Şimdide sütü nasıl artırcağımı şaşırdım yani süreç hiç bitmiyor. Sen rahat olmaya çalış stres yapma 😊