gulyabani O1Anne 16 aylık 3 d su ver diye uyandı, verdim uyumadı kalktı bultak oyunu oynattı,uyumuyor ayaklarımı söküp atcam şimdi 🫠 1 aydır geceleri böyle kalkıp saatlerce uyumuyo ne kadar devam edicek ben ne kadar dayancam bilmiyorum
O1Anne gulyabani bizimki 1 yaşında başladı hafiften bugünlerde daha arrtı uyanmaları süttenmi kessem bilemedim ya neden uyandığını çözemiyorum bi yakınım var onun kzıda 13 aylıkken böyle uyanıyomuş ha bire kadın sütten kesti
gulyabani O1Anne ben 9 aydan beri emzirmiyorum sütüm kesildi kızımda hiç aramadı. Sanmıyorum çok post okudum ve 2 gündür sürekli bu aylar için aynı problemli post açılıyor herkesin bebişler böyleymiş
anne232 O1Anne gündüz herşey çok güzel geceleri anlayamıyorum 2.3 kere uyandığın da şükür ediyorum 17 aylık kaçıncı uyanışı 1 saattir dalamıyor gözü kapalı ağlıyor ne kadar uyku eğitimi hepsini denedim boş olmayınca olmuyor Allah’ım sen sabır güç ver bizlere 🥺
Elayberosmom Hhhhhhddgh Bence sen biraz ilim bilim irfan öğren sonra gel burda bizlerle tartışmaya gir. Yukarda arkadas çok güzel aciklamis benim bir şey yazmama gerek kalmamiş.
queenx Elmsnghn ee o gaz bebeklerde gaza mi neden oluyor o bilgi niye? 😂😂😂 Dünyada ki depremi hissedermiş de ondan böyleymişmiş Japonya bebeklerinin vay haline uyuyan yoktur o zaman yoksa sadece bu hisli şeyler türk bebeklerine mi özgü 😂😂😂
Elmsnghn queenx hee canim türk bebekleri maneviyatli ondan böyle herşeyi buram buram hisseder bunu sana öğretmediler mi aaaaaa😱.. Ülkenin hassasiyeti deprem olduğu icin konu depreme kadar sohbet esnasinda gitti. Eger ilk bastaki yorumumu okursaniz dolunay retro vs mi var o bile çocuğu etkiliyor dedim. Ayrıca bilim adamları bu isin ehli prof.lar dahi diyor ki deprem öncesi insanlarda bas agrisi burun kanamasi hatta karincalarin çoğalması ya da yuvarlak şekilde hareket etmesi kopek kedi kuş gibi hayvanlarda degisik hareketler gozlemlenebiliyor.Fikri olmayan turk karıncasi bile hissediyomus bak gordun mu sen şu işi. Demek ki karincalar da Türklere ozgu davranıyor 🤣🤣🤣
queenx Elmsnghn yorumunuzun neresinden tutsam bilemedim 😂 Yani alaka kuramıyorum bir türlü karınca marınca?😂 Çok pardon da gece gece hiç bu kadar gülmemiştim 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 tutamıyorum kendimi afedersiniz 😂😂😂😂😂😂😂😂
Elmsnghn queenx amaaann anlayana çok şey varda siz Japonya’daki karıncaları düşünün onlar hissetmiyor muymus 🤣🤣🤣🤣🤣🤣bencede gülün yoksa nasıl geçer bu saatler 😅🤣😅🤣
minikoalam O1Anne 14 aylik ve 1 aydir uyumuyor yenidogan döneminden daha beteriz cok daha kötü durum ama 1. Azi disi geliyor benim kizimin sebebi bu. Bazen oda bu tempoya aciya dayanamayip bayiliyo bildiginiz sabaha kadar deliksiz uyuyor ama sonra 1 hafta full gece gunduz ayakta tabiki surekli aglak mizmiz moddayiz
Minik4 O1Anne Allah sabır versin benimkide sürekli uyanıyor geri daldırmaya çalısıyorum ama bazen 1 saatde dalmıyor
Melike_ikra O1Anne hiç sorma bacım daha bu saat olmuş 20 günlük kızımı uyutamıyorum. El kadar bebişle baş edemiyorum uykusuzluk ve yorgunluktan mahvoldum.