Drottin ZeynepKara ya bizde şimdi doktordan geldik 6. Kez sulu kaka yaptı korktuk doktor Anne sütü alan bebeklerde normal korkma dedi bilemedim
Miniminianne Drottin iki aşısını da yaptırdım ve hiçbir yan etkisi olmadı, doktorlarımız ( iki farklı doktora yaptırdık aşıyı) da aşının herhangi bir yan etkisi olmadığını söylemişti. Başka bir doktora daha mı danışsanız acaba?