Drottin Maalesef aşı olduktan 4 gün sonra kızımda ateş meydana geldi daha sonra da ishal oldu doktorum bu aşınin Yan etkisinin olabileceğini belirtti 😖 Kızım baya soldu rengi attı İnşallah devam etmez
Pakjin Drottin canım geçmiş olsun hemen iyileşir inşallah bizde sadece ilk gün halsizlik oldu ama ateş falan olmadı şükür inşallah olmazda
Zeynebinannesi Drottin 4 gün sonra olması da ilginc.. bizde bugün olduk. İnşallah biraey olmaz. Geçmiş olsun
Durui Drottin geçmiş olsun..biz de yaptırıcaz haftaya, ama kararsız kalıyorum çok etkileniyor mu 15 gün çok uzun bi süre
Deniz2961 Drottin ben yaptırıp yaptırmama konusunda net degıldım yan etkisi 15 Gune kdr ishal huzurluk yapabilir dedı o gbı durumlarda blkrtme getir sıvı takviyesi yapalm ddı ayrıca asının etki suresi 2 sene imiş
Drottin Zeynebinannesi Belki de aşıdan değildir diye düşünüyorum ama tüm belirtiler de Yan etki belirtisi doktorlar da öyle şüphelendi bilemedim inşallah siz etkilenmezsniz
Drottin Lolita yaptırmak gerekiyor ya ülkeye çok fazla göçmen aldığımız için bu virüs aktifmis nerden ne geleceği belli olmuyor 😩
Drottin Deniz2961 bana da 10 defa kaka geçmediği sürece rengi yeşil ve kokulu olmadığı sürece bol bol emzir dedi doktorum bilemiyorum Biraz halsiz gibi
HavvaTuranKobal İlk aşıda sorun yasamadım yarın ikincisi umarım sorun olmaz 4 ay bitti bende çok endişeliyim bu konuda sizede bolca geçmiş olsun
ZeynepKara Drottin bizde bugün olduk inanılmaz kaka yapıyo ben değiştiriyorum o yapıyo ishal mi oldu anlamadım ya
Meltemege ZeynepKara bende bugün yaptırdım 2:30 dan beri uyuyor sadece mama için kalktı yine uyudu ateşimiz yok normal mi bilemedim
Drottin ZeynepKara ya bizde şimdi doktordan geldik 6. Kez sulu kaka yaptı korktuk doktor Anne sütü alan bebeklerde normal korkma dedi bilemedim