Poncikkkk yok ben zaten süt korur diye değil adet öncesi son dönemler diye korunmadım. Risk düşük diye. Süt korur efsanesine inanmıyorum zaten. Ama evet olacaksa Rabbim hayırlı sağlıklı bir şekilde dünyaya gelmesini nasip etsin inşallah. Olacaksa şu an o yavruma da haksızlık yapmak istemiyorum. İstenmiyor gibi. Olduysa vardır hayır diyorum inşallah