fatma___ amin cümlemizin inşallah 🙏 emziriyorsanız hamile kalmanız biraz zor, oda bi korunma yöntemi demişti doktorum ama fazla güvenme demişti 😂 bende doğumdan 4 ay sonra falan adet olmuştum ama bi arkadaşım 9 ay sonra oldu sizi rahatsız etmiyorsa yani şişkinlik falan yoksa takılmayın olursunuz o geleceği günü biliyor diyormuşum ahashh 🙈 ama öyle gerçekten 🌸🫠