lilanasi Aynısını yaptık bizde. Akrabalar baya içerledi ama iyiki göndermişim diyorum. Geçen sene yine kestirdik. Bu defa da muhtara verdik maddi durumu iyi olmayanlara versin dedik. Yakın zamanda tekrar afrikaya para gönderip kestircem. Rabbim niyetlerimizi ve hayrımızı kabul etsin 🙏🌸