Antiozenti Melekmirac Kizim dogunca 10.gundu sanirsam sacini kestik bedelini verdik ve kurbanini kestik.
fatmaktoprakci Melekmirac 7. Gününde babam kızımın alnına kanı yapıştırdı 😂 nede olsa ilk torun 🤭 saçları da kesilmesi gerektiği yazıyor dinde ama ben kıyamadım
Melekmirac fatmaktoprakci bende saçlarına kiyamamistim sonra kendi dökülmeye başlayınca kesmistik saçlarını 😊☺️
lilanasi meryemelvin eşimin eniştesi aracılığı ile yaptık, zaten videolar fotoğraflarlar atıyorlar herşeyi net bı sekilde görebiliyoruz
krkynur Melekmirac Oğlumun mevlüt yaptıracagim zaman birincisini kestirdik mevlüt yemeği yaptık, kızımın da öyle. Oğlumun ikinci akikesini sünnet mevludunde kestirip onda dagiticam yine inşallah
krkynur mesepalamudu16 saçını yeni doğunca değil de 5 aylıkken kestik altın zorlar ama gönlümüzden kopani versek sayılır mı acaba
mesepalamudu16 krkynur net bilmiyorum ama gümüş miktarı da sayılıyordu galiba . Altın evet şu devirde zorluyor biraz insanı . Amellerde niyet önemlidir ya Rabbim kabul eder insAAllah
Psikolog-anne34 Ben akika kurban parasını, koç koyun kesmek yerine gerçekten yardıma muhtaç bir aileye oğlumun akika kurban parasını sizlere veriyorum neye ihtiyacınız varsa kullanın diye verdim. 2. kurban parasını da böyle yapmayı düşünüyorum.
lilanasi biyiksiz_yorumcu Allah kabul etsin inşallah bende nasip olursa kızımınkini de orada kestirecegim
kucukprensannesi Biz ilk haftasında kestirdik. Afrikaya bağışladık. Video gönderdiler. O kadar güzel masum çocuklar vardı ki hepsi çok heyecanlıydılar. Videoda senin ismin geçiyor ve öyle kesiyorlar. Allah kabul etsin 🙏