Sedaalya gktg15 ben 3 ay olduğunu bilmiyordum. İlk şişeyi 5 ay falan kullandık. Doktorumuz ve eczacımıza sorduğumda dolapda saklanırsa 1 yıl kullanılır dediler. Ama emin olamadım 2.şişeyi aldım ben yine de