Yazmelegi_ melegininannesi38 ay asko valla saka değil aqhhaha ama yaptım negatif çıktı korkmuştum vallla
melegininannesi38 Yazmelegi_ kız bende ikinci aya girdi adet olmadım 7 gün geciktiginde test yapmıştım çıkmamıştı simdu ikinci aya döndü
niloyaaa kanalizereis merhaba sezeryandan sonra nasıl oldu normal doğumunuz özelde mi devlet hastanesinde mi oldu nasıl yönlendirdiler
pinkooo_02 kanalizereis abovvv canım korunmuyormuydun çok küçük iki bebeğinde Rabbim yardimcin olsun sana bol bol sabırlar versin
eda-1amine kanalizereis Allah yardımcın olsun valla artık bundan sonra korunn3 çocuk sanada yazık insan yıpranıyor
kanalizereis niloyaaa özelde yaptım canım. Doktorum zaten destekliyordu ebem de çok iyiydi 18 ay arayla yaptım