turkan2_ benim iki kızımda da lohusalık bittikten 1 hafta sonra adet gördüm. Şuan 6 gün geciktim ama hiç hamile gibi değilim belirti görmüyorum yani sadece vajinal alıntı var. Testte silik çizgi çıktı ama inanmak istemiyorum. Siz yine de test verin boş gebelik de olabilir