DenizAsaf sizin adınıza çok sevindim,bizimde düzenimiz vardı şu 4.ay atak haftasına kadar ondan sonra da kurmaya çalıştım 9 da uyutuyordum 3-4 kez emmeye kalkıp geri dalıyordu gündüzleri de 3-4 saat uyuyordu 3 uyku şeklinde son 2 haftaya kadar,yani geceleri uyanması kalkması uykuya dönmekte zorlanması ağlıyor sürekli memede durmak istiyor,yatağın üstünde oturuyoruz sabaha kadar o kucağımda memede olmasa bile kucakta kalmak uyumak istiyor gündüz uyutuyorum 10 dk da uyanıyor ne oldu son zamanda anlamıyorum artık halim vs kalmadı😪