Uyku eğitimi almış olan anneler düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum,bende almayı düşünüyorum ama kararsızım aynı zamanda, eğitim diş hastalık atak dönemlerinde gerileyebiliyor mu,güvenli bağlanmada sorun oluyor mu genel anlamda memnun musunuz ya da değilmisiniz öğrenmek istedim kendi açımdan fikir olması adına şimdiden teşekkürler 🙏🏾