[silindi] zeynepzeze Kilo alımı aslında tam sınırda son zamanlarda az denilmez ama benim besleme düzenime titizliğime göre az alıyor
[silindi] Bebegimucizem Bende duydum o şurubu ama kullanan yorumuna çok denk gelmemiştim en sık gaviscon kullanıldığı için onu sordum açıkcası
Eczanne [silindi] benim kızımında reflüsü vardı.bende kullandım tozu.şu an 6 aylık geçti kusmaları. Size bir önerim var mamayı bir iki gün vermeyin.ya da mamanın içine bebelac thickener karıştırın mamayı daha kıvamlı yapıyor kusmasını engelliyor.
[silindi] Eczanne sütüm az ve ek gıdayıda zor yiyor o yüzden mamayı vermeme şansım ne yazıkki yok 🤷🏻♀️ Thickener ı düşünücem burada eczanelerde bulmam zor küçük bi ilçedeyiz bakalım doktor kontrolü için gidince alıcam sanırım
Ayseluras Bebegimucizem bebelac mama değil mi ben sadece anne sütü veriyorum o yüzden gaviscon kullaniyorum
Bebegimucizem Ayseluras Yok canım benim bahsettiğim süte suya veya mamaya karistirilan bir toz. Bunlardan herhangi birinin içine ekleyince kıvam arttırıyor böylece içtikleri sütün mamanın midede daha fazla kalmasını sağlıyor
Nohutannesi Ayseluras bebelac thickener adı. Bir Tür kıvam arttırıcı mama değil. Sıvı olarak verilen şeylere eklendiğinde muhallebi tarzı bir kıvam almasını sağlıyor. Mide de daha uzun kalması için öneriyorlar genelde
Ayseluras Nohutannesi doktoruma sordum mama vermeyelim şimdilik dedi cesaret edemedim ama gavisconu bıraktm kesinlikle kusmasina raziyim kabızlık cok kòtü hala yapamadı