Doğduğundan beri reflüsü var ama kilo alımı sınırın altına düşmedikçe ilacı erteledik doktorumuzla. Şuan 7 aylık oldu meme+mama ve ek gıda olarak ilerliyoruz. Kusmaları devam ediyor ve artık onun iştahınıda beni de mahvediyor. Ne doyduğunu ne yediğini anlayamıyorum. Üst baş değiştirmek sorun değil yine halloluyor ama ne yedi ne kadar kustu naptı karman çorman. Geçen ay 400 gr aldı bu ayda hemen hemen öyledir tartılmadı. Aslında kusma olmasa dahada alabileceğini düşünüyorum.
Gaviscon kullananlar fayda gördünüzmü ne kadar sürede sonuç aldınız. İlacı verdikten sonra ilacı kusanlar oluyormuş siz yaşadınız mı? Tecrübelerinizi paylaşırmısınız. Ona göre ilaç kullanma konusunda kararım netleşecek. Ve doktor kontrolümüzde belirticem. Teşekkür ederim şimdiden🙏🏻