Catlakbiranne tekirler sokağa kaçma eğilimli diye bir kaide yok, bu eğilim bütün kedilerde var sebebi de meraklı olmaları. Kapının açılmasından bile korkan kedim bir gün kapıdan kaçmış (biz bebek arabasını çıkarırken) sessiz sessiz ve de beşinci katta olay çıkarmış biri de ne oluyor diye kapısını açınca benimkisi koskuyla girmiş o eve, beşinci katındaki insan müsveddleri de camı açmışlar, ve ben giriş üstü oturma rağmen kedim beşinci kattan düştü. Çok şükür hayatta ki benim evimde kedi parmaklıkları var ve bu kedi dediğim gibi kapı açılsa arka odaya kaçan bir çocuktu ama merak ve yaş ilerledikçe tekirler kaçar sfenksler kaçmaz diye bir kaide, maalesef ki yok. Kaldı ki benim siyah beyaz kedim düştü !! Ki kedisi camdan düşenlere balkonda düşenlere kan kustum ama önlemlerde kapıyı düşünmemişiz görünen o ki.. dediğim gibi bakımları kolay değildir sfenkslerin ve genelde ben bakamıyorım diyerek ev aramakla geçer ömürleri o evden o eve ondan sebep bizim ülkemizde sayıları daha azdır. Kedi sahibi olmak bebek sahibi olmaya benzer, iyi düşünmeli, bakabilir miyiz, kotatabilir miyiz, bir sorun anında ne yaparız..