Catlakbiranne ben de çok istedim ama eşim istemed sfenks. Açıkçası nadiren de olsa ev arayan sfenks veya sfenks kurmaları denk gelir veya barınak bakılabilir. Bence hayvanın dünya paraya satılması değil de bir canlının satılması insanlık dışı.. ben cins olayyını çok benimseyen edin ama bunlarda beni çeken bir şey vardı lakin öok iyi araştırmanız lazım. Isıdan koruyacaksınız, güneşten koruyacaksınız, deri aralarını nazik nazik temizleyeceksiniz, deri bakımı yapacaksınız, çok hızlı yaralandıkları için ortama çok dikkat edeceksiniz, özel mama ve kum kullanacaksınız falan filan.. bir de tüysüz olması alerji yapmayacağı anlamına gelmez zira genelde tüyden çok tüy kökü ve epiteldir alerji yapan şey. Benim iki kedim vardı (birini kaybettik maalesef) bebek doğduğund vardılar yani bebek onlara kardeş gelecekti (biri tekir birisi toxedo, tekir olan büyğk kedimizi, kaybettik) büyük tekir kedimiz, yalı da vardı, yazın doktor tavsiyesi ile traş ettirirdik. Açıkçası kızım doğduğunda da ilgilenemeyiz (ki kış idi) endişesi ile traş ettirmiştik, o dönem için doğru karardı ben ay tyü döküyo diye traşa karşı olsam da.. ben açılöası bebek açısından sfenks veya tüylü kediler arasında bir farka dair hiçbir yazı okumadım. Bir fark yaratacağını da düşünmüyorum. En fazla evde tüy olmaz hani o ise dert..