3 buçuk ayliyiz 3 gündür aynı durumlar bizde de var bende hastaneye goturmedim aslında götürmek de istemiyorum bugün de bir gozlemliycem toparlanmazsa son çare pazartesi gitmek olucak hiriltisi vardı bir geliyor bir geçiyor ama kuru oksuruk kaldı bazende öksürükle beraber biraz kusuyor boğazında ki balgamdan ötürü sanirim