Neak kızım 45 günlük rsv virusu kapmis oksuruk balgam burun tikanikliligi vardi hava vs verildi eve gittik ama bogmaca tarzinda oksurugu olunca endiselendim dün sabah 5den beri acilde yatiyoruz kani temiz ama akcigerde azda olsa lekelenme varmis suanlik oksijen ve serum veriliyor bence donanimli bir hastaneye gitmenizde fayda var cok kucukler her ilac kullanilmadigi gibi bi anda kotulesebiliyorlar