Fakar0900 Bskeee Bende 29 aldım doktor raporunu nekadar yazdıysa o günden hesaplanıp veriliyo nekadar çok okadar iyi 😂 benim 3 ay 10 gün yazmıştı 29 a denk geldi
ozlemtuncay46 sedasayan1111 bana da 13 yattı 2.ayı bekliyorum belki yatar die herkes 31bin civarı almış çünkü
sedasayan1111 ozlemtuncay46 benim 2 . Bayağı yüksek yatti ben aradım sordum çünkü 2.rapor zamani gerçekleşmiş bir doğum olayi var hastane yatisi kullanılan malzeme fiziki yorgunluk yıpranma o yüzden çok yatmış inşaAllah sizinde çok yatar güle güle harcayın
emineee16 zeynebzumra onu muhasebecinize sormanız gerek o ayarlıyor ya bankakartını atıyorsun mali müşavire yani benim yoktu ptt ye yatmasını istedim gidip kendim çektim vezneden
FirdevsHaniminKiziKonusuyor ONAEA post açılmışken ben de sorayim madem, çalışan annelere 37 bin tl yatacak ama parça parça mı yatiyor anlamadim? 16 bin tlsi yattı bana hamileligimin son zamanlarinda. Kalan tutari bekliyorum hala😅
meryem_albayrak27 ONAEA evet ben aldım 27 bin tl Ancak çalışıyor iseniz bu miktarı alabilirsiniz Eğer ki çalışmıyorsanız devletin verdiği belli bi miktar alabilirsiniz.☺️