flowers17 benim bebişim de çok gazlıydı damlalar işe yaramıyordu her gün duş aldırırdım. Bir de gittiğim bi Doktor’un söylediği pozisyonda tutunca susardı 6 aya girecek hala öyle tutarım sakinler. Pozisyonu anlatmaya çalışayım; sırtı size dönük göğüs hizanızda bacaklarını ayaklarından tutup yukarı toplayın kollarını da bebişin göğsünde birleştirip tutun hafif sallanın. Ben bi tek bu şekilde çare buldum. Özellikle duştan sonra. Suyu ılıktan bi tık sıcak olursa daha iyi gazını çıkarır. Duş aldıramazsanız bile şu dolu küvete sokun kafası hariç kalabildiği kadar kalsın suyu soğutmayın. Bir de emiyorsa sütünüz tazyikli ise önden 20 ml kadar göğsün o sertliğini biraz alınca emzirin bunu her emzirmeden önce yapın. Bir de doktor pişik kremi sürerken çok hafif popo deliğine baskı yaparak sür gazını rahat çıkarsın dedi.