flowers17 Kızlar 1 aylık bebeğim neredeyse Hergün akşam 11 den gece 1 e kadar ful ağlıyor ne yaparsam yapayım olmuyor gün içinde değilde neden özellikle bu saatlerde acaba ? Bide çok ağlıyor sesi kısılıyor artık meme veriyorum yok sallıyorum yok sizde benzer durumlar yaşadınız mı yardımcı olur musunuz
Htc4504 flowers17 bebeğim 3 aylık olana kadar böyleydi akşam 6da başlar 9 a kadar ağlardı ama nasıl ağlamak morarirdı resmen kolik bebek değildi bu sadece bir dönem böyle oluyor sonra düzeliyor insaAllah sizinkide düzelir o saate yakın uyutmaya çalışın ben dizlerime yatırır sırtını ovardim 3 ay resmen korku ile geçti benim ama sonra düzeldi canım
mematiii flowers17 kolik olabilir hersaat o yüzden ağlar ya gaz damlası birde karnına sıcak koyun masaj yapın duş aldırın gazını çıkartmaya çalışın ve en önce karnı sertse anlarsınız veya elma yağıyla ayak tabanına ve karnına vucuduna masaj yapın ozaman geçer
Cennetkokulum___ flowers17 benim kızım da akşam sekizden 11 e kadar ağlardı ve kolikti muhtemelen sizin bebeğiniz de kolik gibi görünüyor
ace42 1 aya kadar böyle akşam 10dan 1e kadar bazen arada da yapar ağlama krizine giriyor sebebi gaz maalesef anakucağı sling aldım ona bağlayıp ayakta yürüyoruz ya da kucağımızda geziniyoruz o zaman susuyordu sadece inşallah işe yarar sizde de
Egenin_pamugu 2+7 bizde öyleyiz aynı akşamın saatinde huysuzlanıyor geçer umarım kolik olsa gün içinde de olurdu neden akşam aynı saatte anlamış değilim 🤷
einci Buzuki Orhan ın kolik albümü var, onu bebeğin sesinden yüksek olacak şekilde açın dinletin, iyi gelir İnşallah
flowers17 benbiranneyim123 az önce damla verdim valla bebişlerimiz iyi olsun ya onlara bişey olunca dünya duruyor sanki öyle geliyor insana
benbiranneyim123 flowers17 öyle böyle büyüyorlar valla hiç hatirlamiyosun bile o günleri Allah unutturuyo bence bizim kız sabaha kadar ağlıyordu en son yorulup uyuyordu eşim işe 0 uykuyla gidiyordu şimdide zor evet ama o ilk 3 ay çok çok zor oluyo Allah bütün annelerin yardımcısı olsun 🌸