hiçbir şekilde ek gıda tecrübem yok sadece kendi fikrimi söyleyim, bence bebeğin sevmedi ve kustuysa başka bi tadıma geçmelisin çünkü zorladığımızda ilerde hiç yemiyorlarmış. Bir de bize sevmediğimiz şeyi verseler hiç iyi hissetmeyiz empati yapacak olursak🐥