Rojdaa geçmiş olsun öncelikle durumunuza gerçekten çok üzüldüm ama İlk bebeğinize on haftalıkken kaybetmişsiniz bunun nedenini araştırıp tedavilerinize testlerinize ve kontrollerinize daha dikkat etmeliydiniz İkinciye hamile kaldığınızda tüm tarama testlerinizi detaylı ultrasonlarınızı yaptırmalıydınız tıp artık çok ilerlemiş vaziyette en azından iki tane bebeği kaybetmezdiniz Bu acıları da yaşamak zorunda kalmazdınız. Hemşirenin onun bunun lafıyla hareket etmeseydiniz keşke tüm doktorlar tarama testlerini ve detaylı ultrasonu gebelikte mutlaka yapılması gerektiğini bağıra bağıra söylüyorlar yani bir hemşirenin lafına takılmasaydınız keşke.
Özel hastanelerin fiyatları malum diyorsunuz ama bu testlerin hepsini devlet hastaneleri şehir hastaneleri ücretsiz yapıyor zaten, En azından bebeği kaybettiğimizde otopsiye gönderip ölüm nedenini öğrenseydiniz otopsiye giden bebekler geri gelmiyor diye bir şey okudum yukarıda öyle bir şey yok cenazeyi size tekrar geri teslim etmek zorundalar kaybettiğiniz bebeğiniz için otopsi isteseydiniz tekrar bebek planladığınız da duruma göre bir tedavi başlatırdınız ama onu da yapmamışsınız şu an tekrar bebek beklediğinizde yine aynı durumu yaşama ihtimaliniz çok yüksek..