Selam anneler iki bebeğim de karnımda vefat etti. Biri 10 haftalık diğeri 36 haftalık… Tam 12 gün oldu sezaryen oldum. Var mı benim gibi bebeğini doğuma az bir zaman kala kaybeden nedenini ögrenebildiniz mi ? Ben maalesef öğrenemedim çünkü otopsi istemedik. Ve detaylı ultrason yaptırmadım keşke yaptirdaydim diyorum en azından bir sorun mu vardı bebeğimde onu bilirdim.