Kbrn10 Öyle evet maalesef. İnan ki senin psikolojin bile önemli süt için sen ne kadar rahat olursan iyi uyursan güzel beslenirsen sütün olur 🙏🏼 olmadığı yerde de mama tabi ki ver ama bunları bir dene doktorlar net cevaplar böyle uzun uzun konuşmuyorlar maalesefler ben sağıp verdiğim zaman öyle çok mu iyi demişti he mama hem sağıp vermen demişti emzir demişti kaç kere erken doğdu ve emmedi oğlumda 🤦🏻♀️