Annebebek7 Rastgelebiri aynen ama bana çerçeve 1800 den başlıyor dedi , ben de üç mavi ışık flan da olsun dedim bu fiyatı buldu , ama başka bir yere daha soymadığıma pişman oldum sadece neyse geçti artık 😇
Rastgelebiri Annebebek7 atasun gibi yerlerde öyle ucuzlar var canım, önemli değil zaten durumunuz var ki almışsın yani, güle güle kullan inşallah:)
Annebebek7 Rastgelebiri ben atasunu aşırı pahalı zannediyodum o yüzden hiç uğramak bile istemedim . Teşekkür ederim canım 🥰