Annebebek7 benimkisi fakirlik cahilliği heralde hiç duymadım markayı , trendyola baktım da güneş gözlükleri falan 1500 civarı yazıyor , yani piyasasını bilemediğim için bir yorum yapamayacağım. Benim için çerçeve ray bandır, ilk defa farklı marka beğendim 🤷🏻♀️ camlar da aynı şekilde buğu önleyici, çizilme önleyici, polarize ne ararsan var benimkilerde . Ama aldığınız yer de önemli tabi, marka da piyasası öyledir bişey diyemem . Kazıklanmış gibi düşünmeyin de tadını çıkarım bence, benim için çerçeve çok önemlidir eğer beğendiysem verdiğim parayı hiç düşünmem .