Bugsbunny1 Mmeelliikkeee 3×3 yazıyor alicagimda uygun gelicektir diye düşünüyorum . Teşekkür ederim ❣️
Bugsbunny1 -Eraymoms- bende perde için oturma odasında kullanırım diye düşünuyorum . Diğerini de şuanda bilemedim ama geldikten sonra bı yer bulurumdur kesin 😂 renkliyi alsam mı karar veremedim diğerini sipariş edicem kesin
-Eraymoms- Bugsbunny1 renkli mutfakta tezgah kısmına güzel duruyo canımm veya televizyonun arka kısmına yaparsan Işıl Işıl durur rengarenk 😋
Bugsbunny1 -Eraymoms- evet genelde bende o şekilde gördüm yorumlar altında ama eğer priz sıkıntısı olmazsa evin antresine duvara koyarım gibime geliyor :)