Bugsbunny1 https://mutluresim.com/image/nElTrP https://mutluresim.com/image/nElVOZ Kızlar fotolar oldu mu bilmiyorum . Evinde bu tarz ledler kullanan var mı aramızda . Ben ışık çok seviyorum karar veremedim de yardımcı olur musunuz :)
Kalimbanne Bugsbunny1 ya Ankara’da yaşadığım için cesaret edemiyorum.😂 Burada sarı renkli evlere ve ışıltılı yerlere pavyon muamelesi yapıyorlar 😂
mobesebesir Bugsbunny1 evimde yok ama karşı bina da birinde var çok hoşuma gidiyor ikinci fotodakinden takmislar
Bugsbunny1 Kalimbanne evet hatta ben az önce bu ledlerin yorumlari altında “Ankara’da yaşıyoruz pavyon usulune uyalım diye aldık çok beğendim ” yazıyordu 😂😂
Mmeelliikkeee Bugsbunny1 https://mutluresim.com/image/nE61UC Kızımın doğum günü için almıştım kenarda fonun altına topladım.. bi kaç kere kuzeni geldiğinde eğlence olsun diye oynarlarken açtım ama öyle duruyor :)
Bugsbunny1 Mmeelliikkeee aa ben günlük kullanırım her akşam olduğunda açarım diye dusunuyorum zaten gerçekten ışık çok severim . Görüntüsü çok güzel sizinkini de beğendim :)
Mmeelliikkeee Bugsbunny1 evet güzel aslında ama o enerjiye kalamıyoruz :)) kışın geceler daha uzun artık açarız belki . Alırken boyuna da bakın tam boylar hoş bazıları yarım kalıyor 🌺
Belma26 Bende kullanıyorum bebişin odasında tatlı duruyor 🤗 LED aşığı biri olarak her yere yaptım ışıl ışıl 😋
Bugsbunny1 Mmeelliikkeee 3×3 yazıyor alicagimda uygun gelicektir diye düşünüyorum . Teşekkür ederim ❣️
-Eraymoms- Bugsbunny1 mutfağımda gizli döşeme şu ilk attığın fotoda rengarenk ten var çok güzel duruyo akşamları😂 oturma odasına da ikinci attığından almak istiyorum doğum günü için oğlumun
Bugsbunny1 -Eraymoms- bende perde için oturma odasında kullanırım diye düşünuyorum . Diğerini de şuanda bilemedim ama geldikten sonra bı yer bulurumdur kesin 😂 renkliyi alsam mı karar veremedim diğerini sipariş edicem kesin