busraaan0 nrsll acaba benim De saati 3 e çıkarıp 180 mi vermem gerekiyor şu an 1 buçuk saatte 2 saatte 120 den fazla istiyor
incinmissindedii busraaan0 yok sma Comfort kullandım sadece. Bebek hemşiresi onu önerdi bana kabız yapmıyo diye. Normal olanı kullanmadım hiç