Bebegim iştahlı bir bebek . 3340 doğdu ilk ay 4780 çıktı. Anne sütü alıyordu. Bir kızım daha var , ayağı alcidaydi. Bebeğim o sıra biberona alıştı. Geri ceviremedim. 4 ay kontrolde 7 kilo dedi ebe. Fakat 1 buçuk saate bir 120 ml Mama iciyor, vermezsem ağlıyor. Sma beğenmedi kilo da alamadı, hipp organik combiotik daha iyiydi ama yeterli değildi yemesine göre az alıyordu. Mama tavsiyesi istiyorum. Ebe de aynı şekilde daha kilolu olması gerek mama değiştir dedi. Tavsiyeniz nedir 🤗