Yasemin_Rana ben 5,5 aylık başlamıştım söylememiştim ama doktora başladım diye🙈 beklerdim aslında tam 6 ayını ama benim bebeğim beni emmiyordu zirvede meme reddi yaşıyorduk sağımla süt gelmiyordu ve mamasını da içmiyordu çaresizlikten ilk kabak haşlayıp vermiştim sonra da muz. 3 gün kuralı da hiç yapmadım 6 aylık olunca da anam babam usulü biz ne yiyorsak onlardan yaptım tuzsuz ve domates salçası koymadan püre haline getirdim yedi tuzsuz bebek salçası koyuyorum kapya biberden. Şu an bir çok şeyi yiyor özellikle sulu yemek çeşitlerine bayılıyor kıymalı yapıyorum. Mesela bugün yedikleri kahvaltıda tuzsuz zeytin ezmesi salatalık pankek ve tam buğday ekmeği, öğle kıymalı tarhana çorbası, akşam havuçlu kıymalı yeşil mercimek, bir de bize akşam yemeğinde eşlik ederken önüne biraz somon balığı didikleyip koydum biraz ondan tırtıkladı. Bence ne kadar erken başlanırsa o kadar iyi tecrübeme dayanarak söylüyorum🤍 bu arada oğlum sadece 7,5 aylık🥲🥰