Yasemin_Rana 4 aydan itibaren tadimlara başladım yavaş yavaş fk gıda verdim 6.ayda herşeyden veriyordum artık. Doktor gördüğümüz mü var bi de sorup başlayacağız. Zaten aşısına gittiğimde doktora dedim 4 aydan itibaren başladım iii yaptınız dedi 👍🏼 fazla kasmayın kendinizi başlayın bence