Heymissbon gocmenki ya ne var sizde kendinizle dalga gecin aa ne komik yazmisim diin mesela hayati dalgaya alın cok mu zor 😄
gocmenki berikomoms sakinim zaten bende kötü bişey demedim cevabınıza cevap verdim bukadar basit şeylere. Takılmam sizin gibi ☺️
gocmenki Kepekekmegi ben takılırsam böyle takılmam tatlım 😀 tanımadığın insan hakkında yorum yaparken bi düşün🥰
Gmzcbt21 yasnsgsksl kendi isimizi yapiyoruz gelirimiz çok şükür iyi. Ama bebek olduktan sonra sürekli bir ihtiyaç çıkıyor oto koltuğu mama sandalyesi kiyaftler 4 aylık çocuğa 1 yaş almama rağmen hemen küçülüyor bezi maması zor yani. Kendi ihtiyaçlarımızı erteliyoruz. Bizim için çok normal olan şeyler şuan lüks olmaya başladı. Ayda 3 4 kere dışarda yemek yerdik şimdi boşver o parayı bebise harcariz diyoruz. Ayakkabı falan aman idare ediyorumlara döndü. Ve bu gidişat düzelmez her geçen gün daha da dibe batıyoruz. Zengin her geçen gün zenginleşiyor. Fakir de fasfakir oluyor. Orta sınıf kalmadi.
naynini yasnsgsksl bizim ev kendimizin, eşim özel bir firmada çalışıyor ve ay sonu sıkışıyoruz. Biraz bizim hatamız 🤷🏻♀️ gereksiz harcamalar müdürüyüz🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ bu ay dışarda yeme olayını sınırladik, kara geceriz inşallah
gocmenki Heymissbon yok kız bi yazılım hatası yaptım 5 kişi yazdı şimdi dünyayı kurtardılar. Bana yazınca 😂
yagmure17 yasnsgsksl istanbulda kiradayız hamile kaldığımdan beri tek kişi çalışıyor evde borçlar derya oldu Allah yardımcımız olsun
gocmenki berikomoms gel beraber içelim sana yazılmamış yoruma saygısızlık yapmamayı öğretirim sana ☺️
Deletedmom_98 yasnsgsksl İstanbul’dan taşınalı 2 sene oluyor Orada olsaydık şartlarımız çok kötü olurdu Çünkü çıktığım evin kirası 25 bin tl oldu Ama eşimin memleketi Kayserideyiz Çok şükür burada iyiyiz
mobesebesir yasnsgsksl eşim 24 bin alıyor kiramiz yok ama ayda 13 bin falan ev borcu ödüyoruz her ay 2 bin 3 bin eksiye geciyoruz
Zuzu_pufy yasnsgsksl burada biri yazmıştı eşi asgari ücretle çalışıyor evi kira bebeği bezli ve mama kullanıyormuş. Kadın hem kirada hem her ay gram altın atıyormuş kenara evine hergün et balık tavuk alıyormuş dışarıda da yemek yiyorlarmış haftanın 3 günü. Daha bir çok şey saydı. Linç gelince de benim elim bereketli diye Absürt ve saçma salakça Bir şekilde kendini savunmuştu. Aklıma geldi şimdi o yorumlar epey gülmüştük forumdakilerle 😀 sonra kadının açtığı geçmiş postlara bakmıştık. Hem kendi ailesi hem eşinin ailesi her ay belli miktar para veriyormuş onu da söylemiyor açtığı postlarin görünmediğini sanıyordu galiba 😀 bunuda niye anlattım bilmiyorum gerçi 😀😀😀
terazikadini Zuzu_pufy bende şunu ekleyeyim benim eşim asgari almıyor taksicilik yapıyor ve günlük para geliyor bazen gelmiyorda gelen de hemen gidiyor zaten durmuyor kayınpederim bebeğim için bazen harçlık yolluyor bazende direkt ihtiyaç neyse alıyor 2 3 sağolsun mama için paramızın yetmediğini bilirim yine kayınpeder destek çıktı sağolsun sen düşün biri destek olmasa yok olmuyor biz 4.5 senelik evliyiz bir gün bile dışarı da yemek yediğimizi bilmem obina rağmen çok zorlanıyoruz eşim bana bazen para verir ben kenara atarım biriktirmeye çalışırım artık zor günde kullanırız diye yani