Kızlar istanbulda yaşıyoruz eşim memur ben çalışmıyorum 20 aylık oğlum var ve gerçekten kira felan derken zor geçiniyoruz her ay eksiye gidiyoruz kredi kartı ona keza öyle eşim sıkıntı yapmıyor ama ben çok kafama takıyorum siz geçinebiliyomusunuz yada maaşınız yetiyormu