dorarikan Usraaa kuvozden aldığınızda yamukluk var mıydı sizin de cevabınız için teşekkür ederim bu arada
EylullNur1 İşinize karışmak istemem ama yastık almayın tehlikeli benim bebeğim 3 ay kuvözde kaldı sol taraf komple çökmüştü siz her uyuduğunda ters radara döndürün neresi çökükse tersine zamanla düzeliyor
dorarikan EylullNur1 yaaa inşallah dediğiniz gibi olur bizimki de hep aynı tarafa yatmış 3 ay oldu düzelme yok
EylullNur1 Düzelir merak etmeyin ama dediğim gibi sol tarafta çökme varsa sağ tarafa doğru yatırın gündüz karın üstü tutmaya çalışın eşitlenir sağlıkla büyüsün