dorarikan benimde 10 gün kaldı arka sağ taraf içe göçüktu insanların saçma sapan yorumların da çok bunalmistim her giren bu çocuğun kafası yamuk diyordu sanki biz bilmiyoruz yamuk olduğunu ilk kendi keşfetmiş gibi hey allahım.neyse kafa yastığı hiç bir işe yaramıyor kendi doktorumuzla görüştük büyüdükçe duzelecegini söyledi düzeldi mi evet %90 duzeldi bir de saçları uzadıkça dahada kapandı o zaman ki yorumları dinleseydik çocuğun kafasına kask taktiracaktik bir doktorda bizi buna yonlendirmisti iyi ki takip çocuğa acı cektirmemisim ama çevre baskısı çok bunaltiyor insanı.