Mgge minnoshan merhaba sonucunuz ne oldu acaba bende 1 hafta gecikti 65 iki gün sonra 69 oldu kimyasal.olabilor dedi 3 gün sonra tekrar kan verecegim
minnoshan Kagannn1004 18 günde silik çizgi ilginç gerçekten. Benim de siliğe yakın derecede az çıkıyor 10 gün gecikme var kan tahlili verdim sonuç bekliyorum bakalım 48 olan değer azalmış mı artıyor mu
Kagannn1004 minnoshan haftasına göre hesaplanıyor diye biliyorum değerinizi 0.48 çıktıysa 9günlük gecikme bilemiyorum ama bnm dünkü 18günlük gecikmede 0.37 çıktı baya fark var yrn özele gidicem sorucam 27sinde 001çıkmıştı garip 20gün olucak gelen giden yok
minnoshan Htckbra0716 11 gün oluyor henüz gelen bir şey yok cuma kan vermiştim cihaz bozukmuş sonucum çıkmadı 🫠