Kızlar adetim 9 gün idrar testinde çok silik çizgi vardı iki gün önce kan verdim beta 48 çıktı bu kadar gecikmeye bu değer az diye düşünüyorum ama hala ne leke var ne kanama var. Kimyasalda şimdiye kadar kanama olmaz mıydı. Acaba geç döllenme olduysa değer bu kadar düşük olabilir mi başına gelen var mı? Yarın tekrar kan vereceğim